Πρόσφατα Νέα

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Να μην πάμε διακοπές; Ρε Άνγκελα, ό,τι και να κάνεις, τον ήλιο μας δεν τον παίρνεις

Το ακούσαμε κι αυτό! Μέσα σε όλες τις παραινέσεις των ξένων που ντε και καλά θέλουν να μας σώσουν, ανάμεσα στη μείωση των δαπανών, τη μείωση της δημοσιονομικής σπατάλης, τη μείωση συντάξεων και μισθών, τι άλλο πρότειναν οι αθεόφοβοι;.... Να μειώσουμε, λέει, τις ημέρες των διακοπών μας!

Βρε γελοίοι του βορρά, που υποφέρετε όλοι σας από κατάθλιψη κι έχετε αυτοκτονικές τάσεις εξαιτίας της συννεφιάς σας, χειμώνα καλοκαίρι, σας φταίμε εμείς που έχουμε το καλύτερο οικόπεδο στον πλανήτη;

Ας ερχόσασταν πιο μπροστά εσείς, να κατοικήσετε σε αυτόν τον τόπο, να βγάζατε τον δικό σας Σωκράτη και να φτιάχνατε το δικό σας δημοκρατικό πολίτευμα.

Τι να κάνουμε τώρα; Θεωρείτε ότι η ιστορία σας έχει αδικήσει κι έπρεπε στο όνομα του Σωκράτη να υπήρχε το συνθετικό Φον;

Μας συγχωρείτε που, όταν εσείς βγάζατε άναρθρες κραυγές στους πολέμους, εμείς σχεδιάζαμε και αναπτύσσαμε τον πολιτισμό και τη δημοκρατία, πάνω στην οποία στήθηκαν όλα τα κράτη του πλανήτη.

Εντάξει, δεν λέμε ότι είμαστε ο «ομφαλός της γης». (άλλα λέει βέβαια ο Λιακόπουλος)

Αλλά, βγείτε και πείτε το καθαρά. Ζηλεύουμε την Ελλάδα, γιατί έχει θάλασσες, ήλιο, το ουζάκι της, το χταποδάκι της. Περνάνε καλά ρε παιδί μου κι εμείς πήζουμε στις φάμπρικες όλη μέρα.

Πρόβλημά σας αδέρφια!



Όπως δικό μας πρόβλημα είναι να απαλλαγούμε από πολιτικές που μας έφεραν σε αυτό το σημείο. Να μας χλευάζετε και να μας συστήνετε ανοησίες.

Δεν υπάρχουν αδιέξοδα και στη ζωή και στην πολιτική.

Εγώ, κυρία Μέρκελ μου, είμαι «πρεζάκι» με τις διακοπές μου. Δεν έχω μάθει, όπως εσείς τον λαό σας, να είμαι πρόβατο και να μου επιβάλλουν το πώς θα ζήσω και το πώς θα πεθάνω.

Αφήστε αυτές τις τακτικές και τις παραινέσεις για το πώς θα ζήσω, για το δικό σας κράτος. Εκτός κι αν θέλετε να βαδίσετε πάνω στις «πατημασιές» του άλλοτε προκατόχου σας Χίτλερ, που με παρόμοιο αυταρχικό τρόπο, επέβαλλε στους λαούς τα θέλω του!

Μόνο που αυτές οι «πατημασιές» έχουν ακόμη αίμα! Κι ακόμη, δεν έχετε ξεχρεώσει. Για να μην ξεχνιόμαστε.

Έτσι, λοιπόν, πέρα από τις συμβουλές για το πώς η Γερμανία και όποιος άλλος «σύμμαχος» βγει πιο ισχυρός από τη δική μου κρίση, καλό είναι να γνωρίζουν όλοι αυτοί οι βόρειοι, ότι εδώ ζουν άνθρωποι, κι όχι αριθμοί.

Που, κάποια στιγμή, η υπομονή τους εξαντλείται.

Και μια που μιλάω για υπομονή. Κύριε Παπακωνσταντίνου, αν θυμάμαι καλά, είχατε πει ότι, αν υπάρξουν νέα μέτρα, εγώ δεν θα είμαι υπουργός. Γιατί κι εσείς δεν παραδέχεστε ότι αποτύχατε στην οικονομική πολιτική, πέσατε έξω και θα πρέπει να αποχωρήσετε.

Η μαγκιά στην πολιτική είναι ν’ αναγνωρίζεις τα λάθη σου κι όχι να κουκουλώνεις.

Αλλά να μου πείτε, άντε και φεύγει ο Παπακωνσταντίνου. Ο επόμενος που θα έρθει θα φύγει από το plan της τρόικας;

Γι αυτό σας λέω. Άστε τον λαό να κάνει τουλάχιστον το κέφι του και τις διακοπές του. Γιατί, αν το χάσει το κέφι, τότε μόνο θα έχει χρεοκοπήσει.

ΠΗΓΗ: newstoday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου