Πρόσφατα Νέα

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Π.Α.Μ.Ε. ....... να φύγουμε....

Θα ήθελα να ξεκινήσω με ένα ειρωνικό χειροκρότημα.
Μπορεί να μην το ακούει κανείς αλλά είναι απαραίτητο για αρχή... Βρέθηκα και εγώ χθες στην πορεία. Πολύς ο κόσμος, μεγάλη η αγανάκτηση και σε τέτοιες στιγμές δεν κοιτώ ποιος οργανώνει τι και πως. Απλά προσπαθώ να συμμετάσχω. Να δείξω ότι και εγώ είμαι εδώ. Ότι και εγώ έχω τα ίδια προβλήματα με τους διπλανούς μου και ότι σε τέτοιες στιγμές δεν δίνω βάση στα πολιτικά ιδεώδη αλλά στα βιοποριστικά! προβλήματα. Ότι ο εχθρός είναι κοινός και ότι δεν υπάρχει λόγος να πέφτουμε στην παγίδα του «διαίρει και βασίλευε».
Μπήκα λοιπόν στην πορεία από την Σταδίου και κατευθύνθηκα προς το Σύνταγμα. Μόλις λοιπόν φτάσαμε στη γωνία Βασιλέως Γεωργίου και Πανεπιστημίου έπαθα το πρώτο ΣΟΚ. Η πορεία έκανε στροφή και έφυγε κατευθείαν προς Ομόνοια. ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ! Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα. Νευρίασα και στενοχωρήθηκα ταυτόχρονα. Όσο βέβαια έβλεπα τις κόκκινες σημαίες του Π.Α.Μ.Ε. να κατηφορίζουν όλο και τρελαινόμουν περισσότερο. Με τα πολλά και με περίσσια αυτοσυγκράτηση γύρισα πίσω και έκατσα στο Σύνταγμα. Εκεί ήταν που βρήκα κάπου να πω τον πόνο μου, μιας και η πλειοψηφία αυτών που ήταν εκεί ήταν για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Για την Προδοσία των εργατοπατέρων και για την προφανή κοροϊδία στα μάτια τόσων ανθρώπων. Αυτών των ανθρώπων που ξεκίνησαν να πάνε να διαμαρτυρηθούν μπροστά στη Βουλή και όχι να κάνουν πρωινή βόλτα ποδαράτο Ομόνοια – Σύνταγμα - Ομόνοια. Είχαμε όλοι μα όλοι την ίδια αναθεματισμένη απορία. Που πάνε; Στην Ομόνοια είναι το πρόβλημα; Βέβαια εδώ θέλω να επισημάνω ότι δεν είναι δα και η πρώτη φορά που η ριζοσπαστική αριστερά μας δείχνει ότι δεν είναι αντάξια να αντιπροσωπεύει αυτή τη με! ρίδα του κόσμου. Άλλωστε στις μέρες μας ‚ οι τίτλοι είναι περισσότερο παραπλανητικοί παρά επεξηγηματικοί.
Θα ήθελα όμως να ασχοληθώ, θέτοντας μια και μόνο ερώτηση και με εκείνη τη λαοθάλασσα που παριστάνοντας τα πρόβατα ακολούθησαν το άσπρο βανάκι που κατευθυνόταν προς Ομόνοια. Άραγε με αυτόν τον τρόπο πιστεύουν ότι θα φύγουν οι προδότες της χώρας από την εξουσία; Με το να προκαλούν το γέλιο τους;



Αναγνώστης tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου