Πρόσφατα Νέα

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ «ΜΑΥΡΗ» ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ!

ΕΔΩΣΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΣΕ ΛΙΒΑΝΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΝΑΕ!

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ DEFENCENET.GR

Μέσα στην σκοτεινή νύχτα, στα μαύρα μεσάνυχτα, την ώρα που η Δημοκρατία και οι Έλληνες πολίτες αναπαύονταν, στην Βουλή εκδηλώθηκε από την κυβέρνηση αυτό που ο βουλευτής του Συνασπισμού - αριστερός μεν, πατριώτης δε - Παναγιώτης Λαφαζάνης χαρακτήρισε «Κοινοβουλευτικό πραξικόπημα»: Ψηφίστηκε αιφνιδιαστικά σε άσχετο νομοσχέδιο τροπολογία που δίνει φορολογική αμνηστία (!) στους νέους ιδιοκτήτες των ΕΝΑΕ, αλλά αλλάζει ..... ουσιαστικά τον προηγούμενο νόμο, καταργώντας την Abu Dhabi Mar και «βαπτίζοντας» και επίσημα την Privinvest την εταιρεία του Ι.Safa, ως νέο ιδιοκτήτη των ΕΝΑΕ!
Η όλη μεθόδευση (νύχτα, κατάθεση τροπολογίας σε άσχετο νομοσχέδιο, διακίνηση του κειμένου της τροπολογίας στις ημισκότεινες καμάρες του Κοινοβουλίου) σίγουρα δεν περιποιεί τιμή σε κανέναν από τους πρωταγωνιστές του. Και ειδικά στον συνταγματολόγο Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος εν πάση περιπτώσει πρέπει να μας δηλώσει μέχρι ποίου σημείου φτάνει η ανοχή του στο συγκεκριμένο θέμα. Διότι πάλι τα έργα του έρχονται σε αντίθεση με τα λόγια του: "Δεν πρόκειται να υπάρξει φορολογική αμνηστία" δήλωνε όταν απαντούσε στο περίφημο non paper.
Το ότι ήταν και εξακολουθεί να είναι αντίθετος σε αυτό το έκτρωμα, τον τιμά, αλλά μέχρι πότε «θα κάνει χάρες»; Το νομοσχέδιο με το οποίο δίνεται φορολογική αμνηστία στην Privinvest αφορούσε την ... ηλεκτρονική συνταγογράφηση! Και η κατάθεση της άσχετης τροπολογίας στηλιτεύθηκε και από τον πρώην πρόεδρο της Βουλής Απόστολο Κακλαμάνη.
Αλλά πως αλλιώς θα μπορούσε να περάσει χωρίς την απουσία βουλευτών το κοινοβουλευτικό πραξικόπημα; Ας δούμε τι περιλαμβάνει η τροπολογία της μαύρης νύχτας μέσω των όσων είπε για το θέμα ο μοναχικός Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο οποίος ευρισκόμενος εκείνη στην στιγμή παρά το προχωρημένο της ώρας στα έδρανα είπε χαρακτηριστικά:
«Η τροπολογία αφορά τα άλλοτε κραταιά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά τα οποία κατάντησαν όπως κατάντησαν και δυστυχώς απ'ότι βλέπω έχουν πολύ κακή τύχη για το αύριο. Η συμφωνία που ψηφίστηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία μεταβίβαζε τα ναυπηγεία στην ADM και άφηνε ανοικτό το ενδεχόμενο στο μέλλον και μία συνδεδεμένη εταιρεία. Είναι νομικός ο όρος «συνδεδεμένη εταιρεία».
Ήταν απαράδεκτο αυτό, βεβαίως στη συμφωνία, τότε. Και ξαφνικά δεν στέγνωσε το μελάνι στης συμφωνίας και η ADM μετατράπη σε Privinvest μία άλλη εταιρεία και από το Abu Dhabi πήγαμε στο Λίβανο με άλλη ιδιοκτησία του κυρίου Safa. Ποιος μας το λέει ότι είναι συνδεδεμένη εταιρεία; Εμείς που το γνωρίζουμε; Ποιο είναι το βάθος και το είδος της σύνθεσης; Ποια είναι η μετοχική σύνθεση της Privinvest; Την ξέρουμε; Μπορείτε να μας πείτε την μετοχική σύνθεση της Privininvest; Και το είδος της σύνδεσης μπορούμε να το ξέρουμε; Ποιος την έλεγξε; Που κρατάει η σκούφια της; Η Lazard έλεγξε την ΑDM. Που δίνουμε εμείς τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά; Τι ψήφισε η Βουλή και που φτάσαμε τώρα; Φτάσαμε εδώ, για τον απλούστατο λόγο ότι η κυβέρνηση υπέστη έναν εκβιασμό με τα υποβρύχια και με την φορολογική αμνηστία.
Στο δεύτερο μέρος της τροπολογίας έρχεται μια ρύθμιση για να παραγραφούν να διαγραφούν με μια μονοκοντυλιά, εικονικά και πλαστά τιμολόγια ή φορολογικές παραβάσεις. Μπορούν να γίνονται αυτά τα πράγματα;»
Απάντηση βέβαια δεν πήρε ο βουλευτής, ούτε πρόκειται να πάρει. Όπως απάντηση δεν πρόκειται να πάρουν και εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που διώκονται ανελέητα αν τα περίπτερα ή τα μαγαζιά τους ξεχάσουν να κόψουν κάποια απόδειξη, αλλά για τα πλαστά τιμολόγια, πλαστά παραστατικά, μίζες κλπ των Γερμανών και των συνεταίρων τους στα ΕΝΑΕ, υπάρχει πάντα η κατάλληλη τροπολογία φορολογικής αμνηστίας.
Σήμερα το πρωί ο Ι.Safa, άλλα είπε στους εργαζόμενους («Δεν πρόκειται να απολυθεί κανείς αν παρακολουθήσει τον τρόπο που δουλεύουμε») και άλλα στο υπουργείο ενώπιον του Ε.Βενιζέλου όταν ρωτήθηκε αν μπορεί να εγγυηθεί τις 1200 εργασίας:
"Δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα, όπως πουθενά στο κόσμο. Το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι ότι θα κάνω ότι το καλύτερο για να πετύχουμε", είπε ο Ι.Safa, ο οποίος είπε ακόμα το πρωί στους εργαζόμενους ότι «Περιμένει από την κυβέρνηση να δώσει στα ΕΝΑΕ αυτά που υποσχέθηκε» και ότι «Είναι ανοικτό το θέμα των πολιτικών κατασκευών» Μα αυτό υποτίθεται ότι έκλεισε και έτσι σβήστηκε το πρόστιμο των 225 εκατ. ευρώ (συν τους τόκους) που έχει επιβάλλει η Διεύθυνση ανταγωνισμού της Ε.Ε. Ή όχι;
defencenet.gr


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΝΙΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΦΟΡΕΑ!




Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, αναφερόμενος στις δηλώσεις του Ευαγγ. Βενιζέλου και στις τοποθετήσεις του Ι. Σάφα για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, έκανε την παρακάτω παρέμβαση:



«Με απαράδεκτη τροπολογία στη Βουλή τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά κατέληξαν από την Abu Dhabi Mar στα χέρια μιας «συνδεδεμένης», αγνώστου συνθέσεως, Λιβανέζικης Εταιρείας του κ. Ι. Σάφα, ενώ επεβλήθη, ταυτόχρονα, μια ιδιόμορφη φορολογική παραγραφή στη Γερμανική διαχείριση των Ναυπηγείων όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Το πιο τραγικό είναι ότι η μεταβίβαση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στον κ. Σάφα πραγματοποιήθηκε με περαιτέρω συρρίκνωσή τους και κλείσιμο του εμπορικού τους τμήματος και χωρίς καμία μέριμνα -παρότι τα Ναυπηγεία θα λειτουργούν με κρατικές παραγγελίες- για τη διασφάλιση της εργασίας των εργαζομένων (δεν υπάρχει ούτε καν μια στοιχειώδης ρήτρα απασχόλησης), ενώ οι εργαζόμενοι του τροχαίου υλικού μένουν στο δρόμο, απλήρωτοι από την 1η Μαϊου 2009!

Αυτή την ώρα η εναπομείνασα Ναυπηγική Βιομηχανία της χώρας, από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έως τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, εξαιτίας των διαχρονικών επιλογών των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ακολουθεί πορεία απαράδεκτης συρρίκνωσης, αν δεν κινδυνεύει με χαριστική βολή!

Σήμερα όσο ποτέ χρειάζεται να αναληφθεί άμεσα μια μεγάλη δημόσια αναπτυξιακή και παραγωγική πρωτοβουλία για ένα ενιαίο δημόσιο ναυπηγικό φορέα που, στο πλαίσιο μιας σχεδιασμένης εθνικής ναυπηγικής στρατηγικής, θα αναλάβει τον έλεγχο, την ανασυγκρότηση, τον εξειδικευμένο προγραμματισμό και την αναβάθμιση των Ναυπηγείων της χώρας με τη διατήρηση και διεύρυνση των θέσεων εργασίας.

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 04/11/2010


ΔΗΛΩΣΗ ΕΥΑΓΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ



Με αφορμή σημερινά δημοσιεύματα που αναφέρονται στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας στα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε., ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι, αν μη τι άλλο, παράδοξο, την ημέρα που εγκαθίσταται μία νέα διοίκηση στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, την ημέρα που –επιτέλους- οι εργαζόμενοι μετά από καθυστέρηση μηνών, πληρώνονται και ο Σκαραμαγκάς αποκτά μία νέα προοπτική, να τίθενται, για πολλοστή φορά, ζητήματα τα οποία απαντώνται με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο στο ν.3885/2010, που κύρωσε τη συμφωνία για το μέλλον του Σκαραμαγκά και τα υποβρύχια του Πολεμικού Ναυτικού.

Στα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. ισχύουν, χωρίς καμία παρέκκλιση, οι κανόνες της εργασιακής και ασφαλιστικής νομοθεσίας. Ισχύει συνεπώς ό,τι ισχύει σε κάθε άλλη επιχείρηση που είναι εγκατεστημένη στη χώρα, ό,τι ισχύει σε κάθε άλλη επιχείρηση που έχει ως βασικό αντικείμενό της την εκτέλεση προγραμμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων. Αυτό που ισχύει στο Σκαραμαγκά δεν είναι διαφορετικό από αυτό που ισχύει για τους υπόλοιπους εργαζομένους στην Ελευσίνα και το Νεώριο, για να πάρω μόνο το παράδειγμα του ναυπηγικού τομέα.

Το νέο στοιχείο το οποίο υπάρχει είναι πως έχει γίνει πια απόλυτα αντιληπτό από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές πως το μέλλον των Ναυπηγείων δεν μπορεί να εξαρτάται μόνον από ελληνικά στρατιωτικά προγράμματα. Αλλά τώρα έχουμε και την ευκαιρία, τη δυνατότητα και την υποχρέωση να απευθυνθούμε και στη διεθνή αγορά, ενεργώντας επιτέλους και ως χώρα που πουλάει και δεν αγοράζει απλώς τέτοιου τύπου προγράμματα.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΜΠΙΔΗ *

(*Εκλεγμένου αντιπροσώπου στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά από 1200 εργαζόμενους του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά, και απλήρωτος εργαζόμενος της μονάδας Τροχαίου Υλικού από 1/5/2009)

Προς τους κ. κ. Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟ – ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
και Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ



Θέμα: ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

Αξιότιμε κ. Υπουργέ
Αξιότιμες κ. Αναπληρωτή

Κατά την συζήτηση και έγκριση της Βουλής του Νόμου 3885/2010 για την μεταβίβαση των μετο-χών της TKMS στην ADM και την ρύθμιση των 2 συμβάσεων των Υποβρυχίων αναφερθήκατε και στους 160 εργαζόμενους του Τροχαίου Υλικού.
Συγκεκριμένα μιλήσατε για εργαζόμενους μιας άλλης επιχείρησης, μιας άλλης επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο Σκαραμαγκά, απολυμένους εργαζόμενους.

Πριν αναφερθείτε σε αυτούς τους 160 εργαζόμενους οφείλατε να γνωρίζετε και να λάβετε υπόψη σας τα εξής:

α) Με την δικαστική πρωτόδικη απόφαση 1661/24.6.2009 για πολύ μεγάλο αριθμό εργαζομένων, αναγνωρίζεται ότι η Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. τυγχάνει εργοδότρια των εργαζομένων αυτών κατά τις διατάξεις της ατομικής σύμβασης ενός εκάστου εργαζομένου.

β) Με την δικαστική απόφαση 88662/10 (07.09.2010) απεφασίσθη η άσκηση ποινικής διαδικασίας κατά του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» ως εργοδότριας των εργαζομένων κατά το επίδικο διάστημα».

γ) Η εταιρεία του Τροχαίου Υλικού που είχε προετοιμαστεί το 2001, που ιδρύθηκε το 2002, απογράφηκε ως επιχείρηση στις 5/8/2002 για έναρξη λειτουργίας με Κ.Α.Δ.35200000 και ενεργοποιήθηκε από την Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. στις 1/10/2006 και οφείλει εισφορές στο ΙΚΑ από 1/10/2006 (βλ. ΙΚΑ Ασπροπύργου)

δ) Η μονάδα Τροχαίου Υλικού πτώχευσε με την υπ' αριθμ. 396/2010 (19.4.2010) απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου Αθηνών.

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε κ. Υπουργέ και κ. Αναπληρωτή, με βάση την συμφωνία μεταβίβασης της 11ης Οκτωβρίου 2001 από το Ελληνικό Δημόσιο (ΕΤΒΑ) προς τον κοινοπρακτικό όμιλο HDW A.G – Ferrostaal A.G.
Πολύ καλά κάνατε και λάβατε υπόψη σας και εφαρμόσατε το άρθρο 5.3.6. (σελίδα 11) όπου υπάρχει η δέσμευση για έγκριση του Υπουργείου σας σε περίπτωση μεταβίβασης ή μεταβιβάσεων των μετοχών της εταιρείας πέραν του 20% σε άλλη εταιρεία, αλλά και το άρθρο 5.3.1. για λειτουργία και διατήρηση (του Ναυπηγείου) κυρίως ως Ναυπηγείο για περίοδο 10 ετών.
Όμως αγνοήσατε τα προηγούμενα άρθρα 5.3.2. & 5.3.5. (σελίδα 10-11) και το ANEX III (σελίδα 19).
Το άρθρο 5.3.2. μιλάει για υποχρέωση της διατήρησης τουλάχιστον 1400 θέσεων εργασίας για 6 χρόνια (Δηλαδή έως 31/5/2008 που έγινε το closing της 1ης Ιουνίου 2002)
Αναφέρει λοιπόν ότι για την μη τήρηση της υποχρέωσης αυτής θα πληρωθεί πρόστιμο στον πωλητή (προς το Ελληνικό Δημόσιο). Πρόστιμο ανάλογο των μειωμένων εργατοημερών (θέσεων εργασίας) επί το ελάχιστο ημερομίσθιο τεχνίτη ελασματουργού υπολογισμένο σύμφωνα με το ημερομίσθιο της Π.Ο.Ε.Μ.
Στο άρθρο 5.3.2. αναφέρει ότι προκειμένου να διασφαλισθούν οι υποχρεώσεις του άρθρου 5.3.2. και του άρθρου 5.3.1. καθώς και οποιαδήποτε άλλης υποχρέωσης για αυτή την συμφωνία, ο αγοραστής θα καταβάλει την χρονική στιγμή του closing (βλ. 01.06.2002) εγγυητική επιστολή τράπεζας πρώτης κατηγορίας στην Ελλάδα ή σε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα το ποσόν του ενός δισεκατομμυρίου δραχμών (1.000.000 δραχμές) η οποία θα παραμείνει για 10 χρόνια.
Αφού λοιπόν οι 160 εργαζόμενοι της μονάδας τροχαίου υλικού ( αρχικά 202 εργαζόμενοι) είναι κατά την άποψή σας, άρα κατά την άποψη της Ελληνικής κυβέρνησης εργαζόμενοι μιας άλλης επι-χείρησης και μάλιστα απολυμένοι. Τότε, γιατί δεν εφαρμόσατε με βάση την συμφωνία της 11ης Οκτωβρίου 2001 τις ποινές στον Γερμανικό όμιλο που προβλέπονται και υπολογίζονται μάλλον σε μερικά εκατομμύρια ευρώ υπολογιζόμενα σε εργατοημέρες Χ ημερομίσθια Χ διάρκεια (χρόνο) μειωμένων εργαζομένων κατά παράβαση της υποχρέωσης της για περίπου 20 μήνες;
Γιατί δεν έχουν πληρωθεί έως σήμερα οι οφειλές στο ΙΚΑ της εταιρείας αυτής από την ενεργοπο-ίηση της από την Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. στις 1/10/2006;
Με βάση τους ισχυρισμούς σας αυτούς λοιπόν, για τους εργαζόμενους αυτούς και με βάση πρόχειρους υπολογισμούς μας μήπως ανέρχονται σε 90.000 εργατοημέρες/ημερομίσθια τα πρόστιμα που έπρεπε να επιβληθούν στον Γερμανικό όμιλο πριν το περιβόητο closing της Ελληνικής Δημοκρατίας – της ThyssenKrupp και της «συνδεδεμένης» Privinvest;

Βασίλης Τσιμπίδης
Εκλεγμένος αντιπρόσωπος στο Ε.Κ.Π.
από 1200 εργαζόμενους του Ναυπηγείου
Σκαραμαγκά και απλήρωτος εργαζόμενος
της μονάδας Τροχαίου Υλικού από 1/5/2009

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΖΑΡΙ ΜΕ ΦΡΕΓΑΤΕΣ - ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑ Ε. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Ο Ι. ΣΑΦΑ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΡΓΑΤΩΝ


Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ


Αναστάτωση στους εργαζομένους των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και -ταυτόχρονα-πονοκέφαλο στην κυβέρνηση προκαλούν οι χθεσινές πρώτες δηλώσεις του εκτελεστικού προέδρου της Abu Dhabi Mar, ότι δεν εγγυάται τις θέσεις εργασίας.
Υπό την ιδιότητα του μεγαλομετόχου των Ναυπηγείων, χθες ο κ. Ισκαντάρ Σαφά επισκέφθηκε τον υπουργό Εθνικής Αμυνας και δεν δίστασε, παρουσία του ίδιου του Ε. Βενιζέλου, να διαψεύσει τα όσα ισχυριζόταν μέχρι πρόσφατα η κυβέρνηση, ότι με την πώληση των ναυπηγείων διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας.




«Δεν υπάρχουν εγγυήσεις»


Απαντώντας σε ερώτηση αν έχουν διασφαλιστεί οι θέσεις εργασίας στα Ναυπηγεία, ο κ. Σαφά είπε: «Δεν γνωρίζω κανέναν που να μπορεί να δώσει τέτοιες εγγυήσεις. Αυτό που μπορώ να σας εγγυηθώ είναι ότι θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, χρησιμοποιώντας όλα τα συστατικά που είναι απαραίτητα για την επιτυχία μας. Εγγυήσεις δεν υπάρχουν στον κόσμο μας. Το γνωρίζετε αυτό τόσο καλά όσο κι εγώ. Αυτό που σας εγγυώμεθα είναι ότι θα κάνουμε ό,τι μπορούμε με τα καλύτερα συστατικά και παραμέτρους, προκειμένου το επιχειρηματικό σχήμα να επιτύχει. Αυτή είναι η εγγύηση που δίνω».


Οι δηλώσεις του νέου αφεντικού των Ναυπηγείων έρχονται σε αντίθεση με τις μέχρι τώρα δηλώσεις της κυβέρνησης και του Ε. Βενιζέλου. Καθ' όλη τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων για την πώληση των Ναυπηγείων, ο υπουργός Εθν. Αμυνας είχε δηλώσει επανειλημμένως ότι με την επιλογή αυτή της κυβέρνησης προστατεύονται οι θέσεις εργασίας τόσο των εργαζομένων στα Ναυπηγεία αλλά και όσων εργάζονται σε υπεργολαβικές επιχειρήσεις που συνδέονται με τον Σκαραμαγκά.


Πηγές του υπουργείου Εθν. Αμυνας, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Σαφά, έλεγαν ότι σε συνδυασμό με τα άλλα στα οποία αναφέρθηκε και τις επικλήσεις για βοήθεια από το ελληνικό κράτος, μπορούν να ερμηνευθούν και ως έμμεσος εκβιασμός για να δοθούν στα Ναυπηγεία και άλλες δουλειές, όπως η αναβάθμιση των φρεγατών του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και η κατασκευή νέων στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου