Πρόσφατα Νέα

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Πρέπει να είσαι η αλλαγή που θέλεις να έρθει


Πρέπει να ζούμε σα να πρόκειται να πεθάνουμε αύριο και να μελετάμε σα να πρόκειται να ζήσουμε για πάντα... Η ελεύθερια δεν αξίζει τίποτα αν δεν συμπεριλαμβάνειτην ελευθερία να κάνεις λάθη.
Η μη-βία προυποθέτει:πίστη στο θεό και πίστη στον άνθρωπο .

Είμαι έτοιμος να πεθάνω αλλά δεν υπάρχει σκοπός για τον οποίο να είμαι έτοιμος να σκωτώσω.

Το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει το "οφθαλμόν αντί οφθαλμού" είναι οτι θα καταλήξει να κάνει όλο το κόσμο τυφλό .

Η ικανότητα να συγχωρείς είναι προσόν του δυνατού . Οι αδύναμοι ποτέ δεν συγχωρούν.

Είναι καλύτερα να στέκεσαι όρθιος με σπασμένο και μπαταρισμένο κεφάλι από το να σέρνεσαι με τη κοιλιά για να γλιτώσεις το κεφάλι σου

Ένας δειλός είναι ανίκανος να δείξει αγάπη,αυτό είναι προνόμιο των γενναίων.

Το όχι που ειπώθηκε κατηγορηματικά είναι καλύτερο απο το "ναι" που ειπώθηκε μόνο και μόνο για να χαρεί κάποιος ή το χειρότερο για να αποφευχθούν κάποια προβλήματα.

Κανείς δεν μπορεί να με πληγώσει χωρίς τη συγκατάθεσή μου

Τι γνώμη έχω για τον δυτικό πολιτισμό ; Νομίζω πως θα ήταν καλή ιδέα.

Μ'αρέσει ο Χριστός σας ,δεν μ'αρέσουν οι χριστιανοί σας.Οι χριστιανοί σας είναι τόσο διαφορετικοί απο τον Χριστό

Ευτυχία είναι όταν αυτά που σκέφτεσαι αυτά που λες και αυτά που κάνεις βρίσκονται σε αρμονία

Είναι λάθος να θεωρείς οπωσδήποτε λάθος αυτό που δεν καταλαβαίνεις

Ο μόνος τύραννος που ανέχομαι είναι η σκληρή φωνή μέσα μου

Πρέπει να είσαι η αλλαγή που θέλεις να έρθει



Ο Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι (όπως ήταν το πραγματικό του όνομα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου